Α  Β  Γ  Δ  Ζ  Η  Θ  Ι  Κ  Λ  Μ  Ν  Ξ  Π  Ρ  Σ  Τ  Φ  Χ 

L  P  T

Σακελαρίου Αγγελική Τo γλωσσικό Aναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών στην ελληνική και τη γαλλική πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Σαχινίδου Παρασκευή Δείκτες αποτελεσματικότητας γραπτού λόγου στη σχολική τάξη

Σελιμά Νεκταρία Η γραπτή έκφραση στα σχολικά εγχειρίδια για το γλωσσικό μάθημα στη Δ΄ Δημοτικού. Μια συγκριτική μελέτη (2):Η χρήση μετασχηματισμών πύκνωσης κατά στη συγγραφή περίληψης αφηγηματικών κειμένων από μαθητές Στ΄ Δημοτικού

Σέμογλου Κλειώ Γραπτή έκφραση παιδιών σχολικής ηλικίας στη μητρική και ξένη γλώσσα: η επίδραση του φύλου (2): Διαφυλικές διαφορές στις στάσεις και στρατηγικές ανάγνωσης των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου

Σηφάκη Αγγελική Επιχειρείν επιχειρηματολογείν

Σιάτρας Αναστάσιος Το μάθημα της Γλώσσας ή η γλώσσα των μαθημάτων: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση

Σιβροπούλου Ειρήνη Η συμβολή του κοινωνικοδραματικού παιχνιδιού στην ανάπτυξη του γραμματισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας (2): Η επίδραση της μαθησιακής ομάδας στην ανάπτυξη του γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας: Το παράδειγμα της παροιμίας

Σιδηρόπουλος Δημήτρης Λειτουργική αναβάθμιση του κοινωνικού ρόλου των εκπαιδευτικών: συμβολή στην αποτελεσματική διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης/ξένης στις σύγχρονες πολυπολιτισμικές τάξεις

Σιμόπουλος Γιώργος Επιτυγχάνοντας στο πρώτο βήμα «Ελληνικά A΄»: μια μέθοδος για το πρώτο επίπεδο ελληνομάθειας

Σολομωνίδου Χριστίνα Η συμβολή της αμφίδρομης επικοινωνίας στην ενίσχυση του επιπέδου αυτοαξιολόγησης του μαθητικού πληθυσμού. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων σχετικής έρευνας σε μαθητές με προχωρημένο επίπεδο ελληνομάθειας, στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας

Σπανού Παναγιώτα Γλωσσική ποικιλία στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας: ο τονισμός των προπαροξύτονων ουδετέρων

Στάμου Αναστασία Η διδασκαλία της ελληνικής ως ξένης γλώσσας μέσα από τη μελέτη περίπτωσης των τραγουδιών της Μαρίζας Κωχ στο Πανεπιστήμιο Cornell: Προεκτάσεις για τη γλωσσική διδασκαλία στο πλαίσιο της επικοινωνιακής-κειμενοκεντρικής προσέγγισης

Σταυριανός Γιώργος Οικουμενική προοπτική, γλώσσα και η μάχη της επικράτησης