Α  Β  Γ  Δ  Ζ  Η  Θ  Ι  Κ  Λ  Μ  Ν  Ξ  Π  Ρ  Σ  Τ  Φ  Χ 

L  P  T

 

Παθιάκη Ειρήνη Επιτυγχάνοντας στο πρώτο βήμα «Ελληνικά A΄»: μια μέθοδος για το πρώτο επίπεδο ελληνομάθειας

Παναούρα Αρετή Λογοτεχνική εκπαίδευση, μαθηματική παιδεία και διαθεματικότητα στη δημοτική εκπαίδευση

Παντελής Παναγιώτης Γραπτή έκφραση παιδιών σχολικής ηλικίας στη μητρική και ξένη γλώσσα: η επίδραση του φύλου

Παπαδόπουλος Στέφανος-Παναγιώτης Οπτικός γραμματισμός και γλωσσική διδασκαλία μέσα από τη δημιουργία κόμικς: μια διδακτική παρέμβαση στη Β΄ δημοτικού

Παπαντωνάκης Γεώργιος  Γλωσσική εμπειρία και παιδική / νεανική λογοτεχνία

Παραδιά Μαρία Η συμβολή της αμφίδρομης επικοινωνίας στην ενίσχυση του επιπέδου αυτοαξιολόγησης του μαθητικού πληθυσμού. Παρουσίαση των αποτελεσμάτων σχετικής έρευνας σε μαθητές με προχωρημένο επίπεδο ελληνομάθειας, στο πλαίσιο ενισχυτικής διδασκαλίας της Ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας (2): Ζητήματα διδασκαλίας της Ελληνικής γλώσσας σε Τσιγγανόπαιδες. Απόψεις και θέσεις δασκάλων και μαθητών για διδακτικά εγχειρίδια ενισχυτικής γλωσσικής διδασκαλίας στο πλαίσιο Προγράμματος για την Ένταξη Τσιγγανοπαίδων στο σχολείο.

Πάσχου Αγγελική Νέες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας. Μια πρόταση διδασκαλίας

Παυλίτσα Παρασκευή Αναγνωστικές δεξιότητες στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες: Μια κριτική σύνθεση (2): Η ελληνική γλώσσα στην εποχή της κοινωνίας της πληροφορίας. Επίδραση της χρήσης των Greeklish stin orthografiki ikanotita ton mathiton

Πενέκλης Κωνσταντίνος Εμπειρίες και προβληματισμοί γύρω από τη διδασκαλία της πρώτης ανάγνωσης και γραφής: μια νέα διδακτική πρόταση

Πίγκα Μαρία Η κλίση του παθητικού αορίστου στη νεοελληνική γλώσσα: διδακτικές προτάσεις

Πίτσου Χαρίκλεια Ο παθητικός παρατατικός στην Κοινή Νεοελληνική: διδασκαλία σε αλλόγλωσσους